torstai 1. joulukuuta 2011

Never

Enpäs olekkaan kirjottanut vähään aikaan. Huomenna alkaa ihana perjantai ja ihanat itsenäisyysvapaat ;)
Tää viikko on ollut ihan kiva. Maanantaina Joni muutti. Saatiin jo heti ihan hyvin aikaseks ja oi se kämppä on kiva! Olin siä si yötä ja seuraavana yönä olikin sitten vaikea olla yksin omassa sängyssä :s Tuli ahistus taas...
pelkään että se rikkoo pian tän meijän jutun jos joni ei enään jaksa sitä :s pelkään myös, että joni ei jaksa nähä mua joka pv...ja mää kun taas oon niin riippuvainen.
Mutta mä en ainakaan anna minkään tollasen pilata tätä !Never! toivottavasti hänkin ajattelee vielä niin :)))<3
Oon saanu mailman parhaimman poikaystävän ja sitä ei kukaan muu saa kun mie ;)
Se yö meni siis itkien ja ei oikein uni maittanut. Onneks seuraavana yönä Joni sai jäädä meille yöks :)
Nyt kun selviän tästä yöstä, niin onkin viikonloppu ja joka ikinen yö kainalossa. I likeee ;)
Hyviä viikonloppuja kaikille :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti