sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Kiitollisuutta

Päädyin pari päivää sitten selailemaan tätä mun blogia vuoden tauon jälkeen ja viime yönä päätin alkaa uudestaan kirjottelemaan.
Oli kyllä outoa ja hassua lukea noita vanhoja tekstejä,elämä on muuttunut aika paljon.

Oon muuttanut omilleni,poikaystäväni Jonin kanssa.Meillä on ihana yksiö,järvi vieressä,keskustaan 15 minuuttia ja kaupat lähellä.Aika kallis tämä kuitenkin on.Vuokran jälkeen tuista ei paljoa käteen jää eli aika vaatimattomasti täytyypi elellä,mikä minulle ei kuitenkaan uutta ole.En ole mistään hyvä tulosimmista perheestä,mikä joskus on ollut tosi tylsä juttu.Mutta nyt kun sitä asiaa katsoo,niin oon siitä ilonen.Oon oppinut erilaisia arvoja,oon oppinu millasta on kun kaikki ei oo ihan täydellistä.Kyllä se kasvattaa hurjasti.On oppinut että tärkeempää on rakkaat ihmiset ja se että ne rakastaa ja välittää,ja osaa välittää ja näyttää sen muuten kuin kalliina lahjoina.On oppinut mitä onnellisuus oikeesti on ja kiitollisuutta siitä.Asioiden järjestys on mennyt uusiksi.Sen että lähen opiskelemaan jotain mistä tosiaan pidän,enkä mene vain rahan perässä.(kumpa sen jo sitten tietäisikin mihin lähteä.)

On tosi jännittävää ja kuitenkin ihanaa asua omillaan.Välit perheenkin kanssa on ihanat,kun ei joudu näkemään joka päivä ja riitelemään tiskeistä yms.
Jonin kanssa meillä menee ihanasti.Ei ole mitään moittimista kyllä.Mullahan on kaikki melkein täydellisesti :) 
Joulua ja lomaa odotellesssa,sekä alkavia töitä(ihanaa )  :))
Hyviä sunnuntaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti