tiistai 15. marraskuuta 2011

Aina kuuhun asti ja takaisin

Nyt oon paljon paljon ilosempi. Kaikki pitäis olla nyt selvitetty ja mulla ainakin on ihan hyvä mieli. Kyllä mua harmittaa muistella kaikkee mistä sillon olin niin ilonen..mutta ehkä mun pitää oppia. Yritän olla ajattelematta sitä ja ajatella niin että pojat on poikia ja tytöt on ainoita ketkä niiden päät voi muuttaa.No en ehkä tarkalleen ihan noin ,mutta sinnepäin ;) Siitä mä oon sata varma ettei tälläset pienet jutut ikänä voi pilata mitään näin ihanaa!
Olin tänään Missun kanssa jutskailemassa ja Jonin kanssa Hookissa nam! ja sit menin Jonille kattoon salkkarit. Koko tyhmeli hässäkkä on saanu mut ainaki huomaamaan jotakin. Sen että ihminen voi muuttua ja toi yks tuolla rakastaa mua ja kuinka mie sitä! Voin oikeesti vaan olla onnellinen.

Joni muuttaa uuteen kämppään ja mullakin on ihan muuttofiilis ! Tuntuu kun itekkin muuttaisin! Aloin jo miettiin sisustusta ja semmosta :) Muuttaminen on kivaa! Oon muuttanu elämäni aikana noin 8 kertaa.
 Mut vielä joku päivä saan tän tunteen toteutumaan tähän elämään ;) Mietittiin yhessä,että kaikista kukkakuvioista on ainakin päästävä eroon ja niimpä musta tuli koko kämpän ainoa ruusunnuppunen,Jonin sanoin :)

Tässä on meijän pöhkö dogi Onni.

Huomenna onkin mukava päivä, heti kun pääsee pois koulusta.Nään kaarinaa ja sit löhöön koooko illan kotona omassa sängyssä murun kainalossa ja syötän pikkusiskon ja hauvelin. Ja mikä parasta mä saan nukahtaa siihen kainaloon ja herätä siitä :)) 

                                              Ja tosta onnesta mä pidän ikuisesti kii.Rakasta sua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti