sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Muistatko miltä tuntuu juopua kesäyönä...

Hey : )
Helvetin sunnuntait....Nää on niin syvältä : S Huomenna ois matikan koe,ja oonko lukenu? Enpä tietenkään..Yritin mää vähän niitä laskuja kattella, mutta menee miten menee se on nyt onnesta kiinni. Eipä juuri edes kiinnosta. On tää motivaatio ihan hukassa! Oon tässä miettiny että kävisinkö neljään vuoteen lukion? Vois keskittyä enemmän kursseihin, kun ei sillon jaksa kun niitä on niin paljon. Eikä mulla oo mihinkään kiirus. Mutta ei jaksa jauhaa koulusta...alkaa masentaan.

Sunnuntaina on aina outo olo, kun on tottunu nukkuun Jonin vieressä : ( Jotenkin haikee ja vaikee olo olla yksin. Ja se on niin vaikeeta lähtee sieltä...tulee sellasia epätoivonitkupuuskia vaikka kaikki on ihan mahtavasti. Voisin herätä joka aamu sen kainalosta. Toisaalta kyllähän sitä pitää osata olla yksinkin ,eivaan malttais : )



Tää alempi kuva on otettu meijän mökiltä viime kesänä ,kun oltiin siellä mun kavereiden kaa ja valvottiin ja juhlittiin koko yö :) Se oli ehkä mun koko kesän paras viikonloppu. Aurinko porotti siniseltä taivaalta ,oli tosi lämmin. Me juotiin,syötiin, laulettii ja soitettiin kitaraa,saunottiin ja yöllä grillailtiin kodassa käytiin yöuinnilla kun aurinko nousi. Voikun saisin ne hetket takas! Sillon pojat löi vetoo ,että kuinka pitkän ajan päästä mää ja Joni oltais yhessä .Ne vekkaili jotain kuukausia .Joni sano sinä iltana mulle, että sen puolesta me voitas jo seurustella . Hihi se oli sulosta :) Siitä sitte vähän ajan päästä seurusteltiin. Kesän muistelu piristiki tätä sunnuntai masennusta ! Toivottavasti jotain muutakin kun mua :) Kauniita unia! Onneks se perjantai tulee taas pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti