tiistai 8. marraskuuta 2011

Clothes and you

Tässä siivouksen ohella,otin kuvia mun lemppari vaatteista. Järkkäri ei kuitenkaan ihan totellut mua..
Mää en ainakaan lähe käyntiin jos en saa musaa soimaan kun siivoon...

http://www.youtube.com/watch?v=bAVKp0X9JnQ

Tykkään tosta paidasta tosi paljon .Ostin sen h&m tuossa koulun alussa(15e),housut sain Jonilta syndelahjaks :)


Koko yläosa on ostettu kirpparilta! Maksovat yhteensä 3e :)


Tää oli kiva syksyyn,mutta nyt kun ollaan jo marraskuun puolella sinnehän jäätyy näin.
Juu mulla tosiaan on ollu vähän tylsä päivä :) Olin eilen Jonilla yötä ja tänään oli vaan bilsan koe. Meni ihan oookoo kai :P
Eilen jäi kirjottamatta...ei oikein kerenny siinä. Joni teki mulle siipiä ja oli ostanu Ben & Jerry jädee namnam<3 :) Vietettiin vähän niinkun 4kk päivää : )Katottiin mun lemppari ohjelmat mitkä tekee maanantaista ees pikkasen paremman, eli Salkkarit,Huippis,Täydelliset naiset ja 2 jaksoo Sinkkuelämää ja sit katottiin viä Sex and the City 1 :) oli ihana maanantai ! Raksu teki siitä täydellisen. Kiitos muru<3 Itkin ihan onnen kyyneleitä :) Se tunne kun saat rutistaa sitä ihmistä kestä et luopuis ikinä on yks mailman kauneimmista asioista. Love u :)

Tässä vielä yks ihana biisi :) --->http://www.youtube.com/watch?v=Mo5SxHwqQxM

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti