keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Where them shoes are?

Pläräsin äsken kaikki mun kuvat läpi mitä tällä koneella oli. Voi että tuli ihanat muistot mieleen :) Nauroin ihan ääneen joillekkin kuville..Mietin aina että jos joku näkis mut kun oon yksin se pitäis mua varmaan ihan hulluna :D Mutta ulkona on ollu ihan jäätävä ilma! Koko ens viikonlopun taidan pysyä murun kanssa peiton alla,tonnehan jäätyy. Tänään oli kiva päivä,ei ahistanu enää :) kerkesin tekeen vaikka mitä! vaikka olikin vähän hermot kireellä...Näin Kaarinaa ja Irppaa ja yritin niiiin epätoivosesti ettiä ittelleni talvikenkiä! Vähän alkaa noi pikkuset varvasraukat jäätymään noissa kurasissa kangaskengissä...Että kengät pitäis siis löytää vauhdilla alle 50e..Tän kenkä saalistuksen jälkeen menin Jonille käymään ja heti kun olin pimpottamassa se tulee ulos ja lähettiin ruokakauppaan..just olin nii ilosena perillä...vooi se oli niin lutunen tänään :)) Mutta että oli tosiaan kiva päivä ja oon ihan väsy ja jalkoja särkee! Tohon kaupungin kiertämiseen meni varmaan jo 8km ja kauppaan ainakin 3km! Miehän oon urheillutkin tänään ;) Mutta nyt laitan pyöriin iltasaduks Klikkaa mua ;) se on niin hyvä! Kauniita unia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti